Team DTS

Her tales der om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Knud
Indlæg: 16
Tilmeldt: man maj 08, 2017 9:21 am
Geografisk sted: Dragør
Kontakt:

Team DTS

Indlæg af Knud » man dec 21, 2020 3:33 pm

Jeg har flere filer fra den hedengangne Oldtimerklubben hvor der står "Hilsen/regards Team DTS" men der er intet anført om hvem der står bag Team DTS eller hvordan de kan kontaktes...
Er der nogen som kan hjælpe med kontaktoplysninger på dem?
Knud Berggreen
Railworks Danmark

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Team DTS

Indlæg af Erich » tirs dec 22, 2020 7:37 am

Hej Knud

Som sådan eksisterer det originale DTS ( Dansk Tog Simulator ) ikke mere. Det var en ren MSTS ting som Bjarne Larsen og Carl Brager stod bag. Der er så nogle af deres produkter som er konverteret til TS, og dem har jeg rettighederne til, da jeg selv har stået for store dele af konverteringen. De ting der er konverteret har aldrig været udgivet som egentligt download. De har kun fulgt med mine ruter, men de må selvfølgelig gerne bruges til rutebygning.

Jeg tror at det bliver svært at kontakte Carl og Bjarne. De har så vidt jeg ved trukket sig fuldstændigt fra togsimulatorverdenen. Carl vidst nok på grund af alder. Han er vidst fyldt de 80 år. Med hensyn til Bjarne ved jeg det ikke. jeg har desværre ingen kontaktoplysninger til nogen af dem mere, men måske Mogens Bertelsen ligger inde med dem.

Glædelig Jul til dig og Team Railworks DK. 🎅🤶

EDIT: I dag bruger jeg navnet DTS til blandt nogle af de lyder og andre ting jeg selv laver. ;)
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst