Grafik fail Sjaelland

Her tales der om eksisterende ruter til TS
Besvar
Adalun
Indlæg: 4
Tilmeldt: ons maj 13, 2020 3:12 pm

Grafik fail Sjaelland

Indlæg af Adalun » fre nov 20, 2020 10:46 am

Hej!

När jag öppnar Sjaelland V1.2 efter reinstallation syns gul texture enligt bilden, samma på Jylland 1.0. Då blev även gamle udgaver slettede ved installation, är det felet - hvor kan jeg download gamle udgaver? Ellers något annat fel?

Billede
Vedhæftede filer
Skärmklipp.PNG

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Grafik fail Sjaelland

Indlæg af Erich » fre nov 20, 2020 11:59 am

Det ser ud til at du mangel European + US Assetpacks. Texturene brugt er TS originale, og kommer med i de to pakker der skal købes på Steam.
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

stenpart
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn okt 01, 2017 7:49 am

Re: Grafik fail Sjaelland

Indlæg af stenpart » man nov 23, 2020 6:45 pm

Skulle det vara så att du har det som Erich nämner i sitt svar så kan det vara en bra ide att låta Steam verifiera integriteten hos spelfiler,det löste nämligen problemet hos mig när jag hade dubbelkollat att jag faktiskt var ägare till de paket som Erich omnämner genom att då kunde den inte verifiera strax över 2000 filer som Steam laddade ner på nytt vilket löste mitt problem.

Adalun
Indlæg: 4
Tilmeldt: ons maj 13, 2020 3:12 pm

Re: Grafik fail Sjaelland

Indlæg af Adalun » tirs dec 01, 2020 8:42 pm

Tak til jer begge. Takket være svarene fungerer det nu ordentligt :)

dallefolle
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre jul 14, 2017 12:44 pm

Re: Grafik fail Sjaelland

Indlæg af dallefolle » ons jun 16, 2021 2:34 pm

stenpart skrev:
man nov 23, 2020 6:45 pm
Skulle det vara så att du har det som Erich nämner i sitt svar så kan det vara en bra ide att låta Steam verifiera integriteten hos spelfiler,det löste nämligen problemet hos mig när jag hade dubbelkollat att jag faktiskt var ägare till de paket som Erich omnämner genom att då kunde den inte verifiera strax över 2000 filer som Steam laddade ner på nytt vilket löste mitt problem.
Tusind tak! - Jeg havde samme problem, og gjorde det samme som dig, og det hjalp på hele problemet
:D

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster