Grafikfejl Jylland 1.3

Her tales der om eksisterende ruter til TS
Besvar
Oldfox
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør jul 11, 2020 6:33 pm

Grafikfejl Jylland 1.3

Indlæg af Oldfox » tirs jun 29, 2021 7:09 pm

Efter jeg har installeret Jylland 1.3, er der fejl med grafikken som andre også har beskrevet. Jeg har de 2 assets filer fra steam, jeg har prøvet alt det der har været foreslået, men det hjalp ikke. Jeg har nu også den samme fejl på Sjælland 1.2. Nu har jeg prøvet at kopier en gammel (Jylland 1.2) Texturing.bin fra Railworks\assets\DTS\Misc\Environment\Terrain, og nu er fejlen væk, så ved jeg bare ikke hvad der så mangler af texture for filen er større i Jylland 1.3.
Er der nogen som har en anden løsning, så kom det guldkornene.

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Grafikfejl Jylland 1.3

Indlæg af Erich » ons jun 30, 2021 3:35 am

Hej
Sjælland og Jylland bruger samme texturing.bin fil. Grunden til fejlen kan være dem som er omtalt, men kan også være noget så simpelt som at du har glemt at tømme cachen efter endt installation. De nye textures der er kommet med er lavet af News, og jeg ved med sikkerhed at de er med i rutepakken. Det er dobbeltkontrolleret.

EDIT: Desværre er jeg ikke i stand til at hjælpe nogen bruger med den gamle texturing.bin da jeg ikke har den udgave mere. Den jeg har og bruger i mit nuværende projekt, er godt nok den samme, men er nu udbygget med både News textures, samt Textures fra Hamburg - Lübeck ruten.
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Oldfox
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør jul 11, 2020 6:33 pm

Re: Grafikfejl Jylland 1.3

Indlæg af Oldfox » ons jun 30, 2021 12:23 pm

Jeg har slettet min version af railworks og installeret en backup af railworks, det eneste der ikke er med i backuppen er Jylland 1.3, her virker trainsimulatoren som den skal. Så installerer jeg Jylland 1.3 og så kommer terrain fejlen. Jeg fjerner så texturing.bin og erstatter den med backup texturing.bin fra jylland 1.2 og så er der ingen fejl. Så jeg kan desværre ikke køre med den fra 1.3 versionen :cry:

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Grafikfejl Jylland 1.3

Indlæg af Erich » tors jul 01, 2021 7:36 am

Hej
Har lige et spørgsmål til dig. Med den gamle virkende texturing.bin, har du da marker i flere forskellig farver på strækningen Bramming - Tønder?
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Oldfox
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør jul 11, 2020 6:33 pm

Re: Grafikfejl Jylland 1.3

Indlæg af Oldfox » fre jul 02, 2021 5:58 pm

Sådanne ser det ud lige syd for Skærbæk på en sommerdag
Vedhæftede filer
20210702_195123.jpg

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Grafikfejl Jylland 1.3

Indlæg af Erich » søn jul 04, 2021 10:44 am

Det er standard textures der er brugt der, lægger et bilede op senere fra Tønderkanten med dem jeg mener.
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster