usynligt S-tog
-
usynligt S-tog
Hej alle sammen.
Jeg har desævrre fundet ud af at mit 2G s-tog er usynligt, når jeg starter et quick drive scenarie
Har efterfølgende prøvet at bygge toget selv i "custom". Jeg kan klikke på den, men den dukker ikke op på skærmen.
Mangler jeg nogle assets?
Jeg har desævrre fundet ud af at mit 2G s-tog er usynligt, når jeg starter et quick drive scenarie
Har efterfølgende prøvet at bygge toget selv i "custom". Jeg kan klikke på den, men den dukker ikke op på skærmen.
Mangler jeg nogle assets?
Re: usynligt S-tog
Hej
Hvis du kan se og køre med S-toget på andre ruter, så mangler du ikke noget.
Har lige testet det i et quickdrive scenario på ruten Hamburg - Lübeck og det virker som det skal
Hvis du kan se og køre med S-toget på andre ruter, så mangler du ikke noget.
Har lige testet det i et quickdrive scenario på ruten Hamburg - Lübeck og det virker som det skal
-
Fik svar på Facebook. De sagde der var fejl på installation. Har geninstalleret den, men det sker stadig. Er det fordi jeg putter "2G S-tog" mappen forkert under "assets"?
Hej
Det burde ikke være nødvendigt at "putte" en mappe ind nogen steder. S-Toget er lavet på en måde så, når den downloadede fil er udpakket, installeres direkte med Utillities/packagemanager Den lægger sig selv det rigtige sted. HUSK efter installation at tømme cachen. Har du ikke tømt cachen, kan det være grunden til at S-toget ikke bliver vist, for så aner TS ikke at det er der, selv om du måske kan vælge det.
Det burde ikke være nødvendigt at "putte" en mappe ind nogen steder. S-Toget er lavet på en måde så, når den downloadede fil er udpakket, installeres direkte med Utillities/packagemanager Den lægger sig selv det rigtige sted. HUSK efter installation at tømme cachen. Har du ikke tømt cachen, kan det være grunden til at S-toget ikke bliver vist, for så aner TS ikke at det er der, selv om du måske kan vælge det.
-
jeg husker skam at tømme cache. Prøver lige at geninstallere og tømme cache igen, mens ellers andet der kunne være bag "usynligheden"?
-
Har prøvet geninstallering og tømning af Cache, men den er stadig usynlig.
Hvis du har ruten Sjælland, så prøv at starte et Free Roaming scenarie op der benytter S-toget. Kan du se det her, så fejler S-toget ikke noget.
-
Underligt nok, er Sjælland ruten under overvejelse. Jeg vil samtidig tage screen shots af train simulator, og ligger op her, for at se hvad jeg mener med "usynlig"
-
Billede 1, når jeg er inde under "custom train"

billede 2, viser jeg har førehuset, når jeg er i "cab view"

Billede 3, viser når jeg er i free view

billede 2, viser jeg har førehuset, når jeg er i "cab view"
Billede 3, viser når jeg er i free view
-
Som dette billede af DK Litra MM mappens indhold viser, burde der ikke være noget jeg mangler. Eller gør jeg?