Add-on danske tog....

Her tales der om rullende udstyr til TS
Besvar
Mathew3320
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre jan 15, 2021 5:09 pm

Add-on danske tog....

Indlæg af Mathew3320 » fre jan 15, 2021 11:53 pm

Hej derude, jeg er lidt "grøn" og søger noget info på hvordan man helt grundliggende får både tog og stationer påført i spillet (TS)
Jeg har downloadet Sjælland og (Jylland 1,2 som er nødvendig for at det virker) og de 3 danske tog som forskrives, og som jeg lige læste det så skulle man kopi/paste køretøjer aller først....og her kommer den første udfordring så :
Trin 1
Kopier mappen: DB Cargo MZ
Til
C\ Programmer (x86) \ Steam \ steamapps \ common \ RailWorks \ Assets/ Heavyeagle / DSB MZ IV

Det gør jeg så, og når til filen assets....også knækker filmen, for Heavyeagle fil er ikke hverken se eller finde i mit steam program !

Hvad gør jeg ?

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Add-on danske tog....

Indlæg af Erich » lør jan 16, 2021 9:13 am

Det kunne tyde på at du IKKE har installeret den originale MZ IV fra HeavyEagle INDEN du prøvet at få repaintet ind.

Den originale MZ IV finder du her: http://www.team-trainsim.dk/index.php/d ... litra-mz-4
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Mathew3320
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre jan 15, 2021 5:09 pm

Re: Add-on danske tog....

Indlæg af Mathew3320 » lør jan 16, 2021 7:31 pm

Hej Erich og tak for dit svar
Jeg har nu downloadet link du lagde til mig, men må så sørgeligt konstaterer at jeg igen støder panden mod en mur.... :roll:

Dette produkt kræver at følgende pakker er installeret:
- DSB B (fra www.team-trainsim.dk)
- European Community Asset Pack (fra Steam - hvis du ikke har ejet Railworks 3 eller tidligere)
- US Community Asset Pack (fra Steam - hvis du ikke har ejet Railworks 3 eller tidligere)

-------------------------------------------------- DSB B hvor finder jeg den ? (har søgt på trainsim men fandt det ikke)
Jeg tror desværre vi er helt ude en slavisk gennemgang helt fra start af hvorledes jeg får installeret et dansk togspil (sjælland + Jylland) med danske lokomotiver og helst i den helt rigtige rækkefølge....hvis du gider og magter det Erich, jeg er som sagt rimelig grøn i lige denne genre :D Mvh Per
Ps. Jeg skal måske lige tilføje at jeg lige pt benytter mig af TS2021 afviklet via steam.

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Add-on danske tog....

Indlæg af Erich » man jan 18, 2021 9:45 am

Hej

I stedet for at jeg skal sidde og skrive en flere sider lang forklaring, så gå på Youtube og søg på Kennys Film. Der finder du nogle rigtigt gode vejledninger omrking installation af de forskellige ting.

PS. Det vil nok være muligt at finde DSB B vognen under danske passagervogne.
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Mathew3320
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre jan 15, 2021 5:09 pm

Re: Add-on danske tog....

Indlæg af Mathew3320 » man jan 18, 2021 4:14 pm

Tak Erich...
Det vil jeg så prøve ;-)

forcesius
Indlæg: 317
Tilmeldt: søn jun 04, 2017 7:44 pm
Geografisk sted: Vejle

Re: Add-on danske tog....

Indlæg af forcesius » fre feb 05, 2021 7:29 pm

Fik du DB mz ind i ts?
Team Train-Sim

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster