Jeg har forsøgt mange gange, om jeg kunne begynde et scenarie i Vejle (P), men det er ikke lykkedes mig.(Sceneriet er kun til eget brug!)
mvh
POLI
Scenarier i Jylland 2000
Re: Scenarier i Jylland 2000
Hej
Det burde du kunne. Start Simulatoren op i det nærmeste scenarie. Gå in i rute editoren, start herfra scenarieeditoren, vælg den type scenarie du vil lave, "flyv" så til Vejle, og anbring scenariemarkøren der hvor du gerne vil have den.
Det burde du kunne. Start Simulatoren op i det nærmeste scenarie. Gå in i rute editoren, start herfra scenarieeditoren, vælg den type scenarie du vil lave, "flyv" så til Vejle, og anbring scenariemarkøren der hvor du gerne vil have den.
Tak for svaret med fremgangsmåden, men handlingen bliver hver gang blokeret af :Exceptious Code: 0xC0000005 og INFO: Out of memory. Systemet kan ikke køre dette scenarium på Current Configaration. Man foreslår 64 bit og lav grafik. Det har jeg prøvet, med det samme svar. mvh POLI
Den kan jeg ikke rigtigt give dig nogen forklaring på. Men prøv dette. Når du skal til at lave scenariet, så stil din grafik til det lavest mulige, måske kan det afhjælpe problemet. Vejle er objektmæssigt et ret tungt område at lave noget i.