Spørgsmål til Med re75 derud af

Her tales der om eksisterende scenarier til TS
Besvar
hkp
Indlæg: 78
Tilmeldt: fre dec 22, 2017 10:01 pm

Spørgsmål til Med re75 derud af

Indlæg af hkp » ons jan 03, 2018 12:34 pm

Hejsa

Jeg har et problem med dette scenarie. Den skriver følgende fejl. Og jeg har installeret den nordjyske Desiro mig bekendt...

Kopieret folderen over i assests/RSSLO/VT642/Railvehichles/Engine, og så i den folder NJ Desiro kopieret de 2 filer over fra VT 642.

Jeg ved dog godt der i readme filen til Scenariet står det kræver NJ Desiro af Andreas L, der ikke er udkommet endnu. Men jeg tolker det som værende denne?: http://www.railworks.dk/download-sektio ... o-repaint/

Men det er måske mig der er galt på den? Bare underligt at ligge et scenarie ud hvor man ikke kan hente de påkrævede tog tænker jeg...
Vedhæftede filer
20180103131130_1.jpg

hkp
Indlæg: 78
Tilmeldt: fre dec 22, 2017 10:01 pm

Re: Spørgsmål til Med re75 derud af

Indlæg af hkp » ons jan 03, 2018 2:36 pm

Nå har fået det op at køre. Jeg havde åbenbart glemt en af de andre, som jeg troede jeg havde installeret. Men jeg kan simpelthen ikke flytte det tog så meget som en cm... Synes jeg har drejet nøgler og løsnet bremser og alt muligt, det rykker sig overhovedet ikke ud af flækken...

Lint41 i det scenarie der hedder Linttog til Skanderborg kan jeg heller ikke få til at flytte sig... Eller jo enkelte gange er det lige lykkedes mig at få det trillet frem til perron, men så når jeg har holdt der og får grønt så kan jeg slet ikke få det i gang igen... Har set Kenkaris video med Linttog til Skanderborg og synes jeg gør det samme... Men han klikker nu også mange steder rundt, så lige præcis hvad der er den 100% rigtige rækkefølge for at sætte det i gang er jeg i tvivl om...

Nikonissen
Indlæg: 193
Tilmeldt: tors maj 18, 2017 12:14 pm
Geografisk sted: Herning, Danmark

Re: Spørgsmål til Med re75 derud af

Indlæg af Nikonissen » ons jan 03, 2018 7:41 pm

Du kan nemt finde en YouTube video for hvordan du starter lint 41 eller Desiro modellen...
Men her er min forklaring:

Lint 41:
1. Tag nøglen der ligger på bordet og før den op til nøglehullet
2. Hiv op i kontakten i højre side der starter for motoren (Kan også gøres på knappen "Z"
3. løsne håndbremsen (Grøn knap ved siden af den røde der lyser)
4. Sæt reverseren i "frem"
5. Sæt det kombinerede kør/brems håndtag i frem

Desiroen:
1. tryk på nøglehullet og rotér nøglen
2. Løsne håndbremsen (Igen er det en grøn knap i højre side der skal trykkes på)
3. Sæt toget i frem
4. Tænd for motoren (Z)
5. Sæt det kombinerede kør/brems håndtag i frem
Med venlig Hilsen
Nikolai Nissen

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst