Foreløbig vil jeg nok arbejde mig imod Ringsted af flere grunde. Derfra ved jeg så ikke endnu om jeg fortsætter til Korsør, eller om jeg går sydover mod Vordingborg og laver hele Sydbanen færdig først. Det kan også være at jeg får lyst til noget helt andet. Venter på at få nye skinner til Ringsted -Køge - Ny Ellebjerg, den skal jo også lige anlægges.FingerDatPat skrev: ↑fre nov 16, 2018 2:14 pmDet bliver virkelig spændende at få lov til at kører der når du har udgivet en ny version![]()
Hvad bliver så den næste strækning du vil arbejde på?![]()
Sjælland
Re: Sjælland
Og så kan vi for alvor begynde at køre stærkt. Nye højhastighedsspor
.
.
.

.
.
.

Så lykkedes det med hiv og sving, og op til flere nedbrud, at for den nordlige ende af Køge Nord til at virke. Den er faktisk ret svær at lave, da det går ned ad bakke, og op til flere spor skal samles med hældning på. Jeg tror at det er lykkedes rimeligt godt. Der er i alle tilfælde ingen hoppen igennem sporskifterne, så jeg tror den er der.
PS. Der er den onde fløjteme knald på når man passerer igennem Køge Nord. Strækningshastighed 230 km/t

PS. Der er den onde fløjteme knald på når man passerer igennem Køge Nord. Strækningshastighed 230 km/t

Hej
Er der nogen der har et bud på disse to steder?
.
.
Er der nogen der har et bud på disse to steder?
.
.
-
Det først må være Nykøbing falster og det andet må være viby sjælland?

Nå ja, hellere ramme helt ved siden af end slet ikke at ramme

-
- Geografisk sted: Odense
Første billede er vel Masnedsundbroen, hvor den nye er under opføring?
Mvh.
Jeppe / MY1114
Jeppe / MY1114
Så er der dømt test tog på cen nye Ringstedbane
.

.
Køge Nord nu med 4 sporet virkende motorvej.
.
.
.
.