Sjælland
Re: Sjælland
Det er da vist ikke helt ved siden af. Nu mangler jeg bare de ensrettede veje, så virker det perfekt.
.

.
Hej Alle
Grundet noget jeg arbejder på, på ruten Sjælland, så vil jeg meget gerne vide hvilken af de ovennævnte ruter i afstemningen har. Afstemningen vil køre til mandag aften.
Grundet noget jeg arbejder på, på ruten Sjælland, så vil jeg meget gerne vide hvilken af de ovennævnte ruter i afstemningen har. Afstemningen vil køre til mandag aften.
Hvad så hvis man har begge ruter?
Med Venlig Hilsen
Kenny Kariyawasam
- Indehaver af youtube-kanalen RailworksDK
- Administrator hos facebook-gruppen Dansk Train Simulator
Kenny Kariyawasam
- Indehaver af youtube-kanalen RailworksDK
- Administrator hos facebook-gruppen Dansk Train Simulator
Det er jo fint nok hvis man har begge. Men har som sådan ingen betydning.
Og et lille screenshot fra lidt af dagens arbejde. Hvor er det?
.
. .
.
Og sådan ser der ud efter mørkets frembrud
.
.
.
. .
.
Og sådan ser der ud efter mørkets frembrud
.
.
Hej alle brugere.
Kan i hjælpe med et hurtigt svar på dette spørgsmål? I København, på den hoved udfaldsvej der hedder Folehaven, der går over i Vestmotorvejen, hvor langt ud af Vestmotorvejen er der belysning? Det er over tyve år siden jeg selv sidt har kørt den vej, så jeg kan ganske enkelt ikke huske det, og det kan ikke ses på google Earth.
Kan i hjælpe med et hurtigt svar på dette spørgsmål? I København, på den hoved udfaldsvej der hedder Folehaven, der går over i Vestmotorvejen, hvor langt ud af Vestmotorvejen er der belysning? Det er over tyve år siden jeg selv sidt har kørt den vej, så jeg kan ganske enkelt ikke huske det, og det kan ikke ses på google Earth.
Der er belysning helt ned til Greve Nord på Køge bugt motorvejen (har ikke lige tjekket den anden vej mod Roskilde...
Men street view på google maps brugte jeg til lige at bevæge mig igennem. Nogle steder i midten andre steder ude i siderne og forskellige typer master osv. Men der er lys hele vejen ned til Greve Nord.
Men street view på google maps brugte jeg til lige at bevæge mig igennem. Nogle steder i midten andre steder ude i siderne og forskellige typer master osv. Men der er lys hele vejen ned til Greve Nord.
Så er der motorvejsbelysning fra Hvidovre til og med M4, og der er rigtigt meget af det
.
.

.
.
hej, ville lige hører om man kan blive beta tester på 2g s-toget?