Sjælland
Re: Sjælland
Tak for det, og nej, der mangler ikke noget. Strækningen Helsingør - Gilleleje - Hillerød blev med færdiggørelsen af Ålsgårde fuldt køreklar 

Alle vi brugere har meget at sige ildsjælen Erich tak for!
Ja det har vi
Det et vildt stykke arbejde. På et år er der kommet landskab på det meste af ruten. og hvad jeg har kunne følge med i mangler "kun" østsjælland og S-banen. den har fået diverse rettelser, og en højhastighedsbane. Det er fedt at der så småt er en målestreg i sigte. Der sikkert sakt før men, stor respekt til dig og dit team Erich.

vh. Mikkel Kidal
Tak for roserne, og kvitterer hermed et billede af en by, der nu er fuldt køreklar.
.
.
Hvad betragter du egentlig som det sværeste at lave? Større by områder eller skiftende land/by udover længere stræk med småbyer og mellemstore byer?
Eller er der ikke den store forskel i sværhedsgrad
Eller er der ikke den store forskel i sværhedsgrad

Hej
Det værste at bygge er mellemstore byer med store villakvarterer. Storbyer er ikke så slemme da jeg har en del store by objekter. Det hjælper.
MEN HOV, hvad er dog det katten havde i næbbet?
..
.
.
.
Det værste at bygge er mellemstore byer med store villakvarterer. Storbyer er ikke så slemme da jeg har en del store by objekter. Det hjælper.
MEN HOV, hvad er dog det katten havde i næbbet?

.
.
.
Efter længere fravær fra togsimulator har jeg kigget på alle andre sider, og var dybt bekymret for om projektet var gået i stå
Meen kæft du arbejder hårdt Erich, og det ser fantastisk ud
Kæmpe applaus herfra. Glæder mig til at følge den forsatte udvikling 

Meen kæft du arbejder hårdt Erich, og det ser fantastisk ud

Det er fandeme godt! Elsker det! Og så lidt underligt at se det netop i dag, hvor en tragisk ulykke fandt sted på Hovedbanegården i morges. En mand rendte rundt på glastaget og faldt igennem flere meter og døde.
Og så lige en lille ting; rulletrappen slutter af med lidt glas på siden, så man kan se ud til togene.
Og så lige en lille ting; rulletrappen slutter af med lidt glas på siden, så man kan se ud til togene.
Med Venlig Hilsen
Kenny Kariyawasam
- Indehaver af youtube-kanalen RailworksDK
- Administrator hos facebook-gruppen Dansk Train Simulator
Kenny Kariyawasam
- Indehaver af youtube-kanalen RailworksDK
- Administrator hos facebook-gruppen Dansk Train Simulator