Sjælland
Re: Sjælland
Ja, det ved jeg, og fejlene er for længst rettet i min version
Et par friske billeder4.
.
.
Fantastisk arbejde Erich
I forbindelse med en livestream fra RailworksDK (Kenny) lagde jeg mærke til, at flere veje der krydser Lillenord, er overskæringer frem som i virkeligheden broer. Det er bl.a. ved Grønholt, Langerød og Langerødvej dette er tilfældet. Jeg håber det er i orden at pointere.
God arbejdslyst derudaf!

I forbindelse med en livestream fra RailworksDK (Kenny) lagde jeg mærke til, at flere veje der krydser Lillenord, er overskæringer frem som i virkeligheden broer. Det er bl.a. ved Grønholt, Langerød og Langerødvej dette er tilfældet. Jeg håber det er i orden at pointere.
God arbejdslyst derudaf!

Mvh.
Jeppe / MY1114
Jeppe / MY1114
Hvad downloader du denne rute til train simulator?
Flot arbejde, ikke for at plage men kan vi få en opdate måske ved godt at du sikkert har et arbejde men det er sejt det du laver
-
- Geografisk sted: Herning, Danmark
Der meldes opdateringer ud når der er noget relevant at vise. Se evt. På den danske TS Facebook side. Derinde udgives der også billeder fra bla dette projekt
Med venlig Hilsen
Nikolai Nissen
Nikolai Nissen
Mens jeg holder en pause fra rutebyggeriet, så er der lige lidt billeder fra min hjemegn:
.
.
.
.
Meget passende tidspunkt med de billeder når Vordingborg station blev indviet lørdag
Ser fantastisk ud! Og skide sjovt at man kan se hvor de gamle spor har ligget osv.

-
hej er der nogen der ved om man kan få beta version 2 på sjælland 2015