Sjælland
Re: Sjælland
Hej Erich
Jeg har indstillingerne "scenery quality" og "scenery density" på max, men jeg kan stadig ikke se signalerne. Jeg skulle bestemt mene, at jeg har alt hvad der står i readme. Jeg kan (mystisk?) se de tyske signaler ved Grossenbrode.
Godt nytår
Jeg har indstillingerne "scenery quality" og "scenery density" på max, men jeg kan stadig ikke se signalerne. Jeg skulle bestemt mene, at jeg har alt hvad der står i readme. Jeg kan (mystisk?) se de tyske signaler ved Grossenbrode.
Godt nytår
Mvh.
Jeppe / MY1114
Jeppe / MY1114
Hej
Den i Grossenbrode er den ældre HP signaltype. Dem du ikke kan se er af typen KS. Hvorfor de ikke bliver vist forstår jeg ikke. HAR checket den rutepakke der ligger til DL nu, og KS signalerne er med. De er af forfatteren Schuster, og jeg vil gætte på at du kan finde dem i din Asset mappe.
Hvis alt andet ikke virker, så hent og installer denne pakke: http://www.team-trainsim.dk/index.php/d ... aler-v-6-2
Den i Grossenbrode er den ældre HP signaltype. Dem du ikke kan se er af typen KS. Hvorfor de ikke bliver vist forstår jeg ikke. HAR checket den rutepakke der ligger til DL nu, og KS signalerne er med. De er af forfatteren Schuster, og jeg vil gætte på at du kan finde dem i din Asset mappe.
Hvis alt andet ikke virker, så hent og installer denne pakke: http://www.team-trainsim.dk/index.php/d ... aler-v-6-2
-
bliver der lave en quick drive fil så man selv kan vælge de togsæt man vil køre ?
hilsen windelboe@outlook.dk
hilsen windelboe@outlook.dk

Ikke fra mig, men måske andre er i gang, ved det ikke.
Jeg har påbegyndt et quick drive scenarier, der ikke er helt færdigt.
Det er med de fleste strækninger nu, dog uden Køge Bugt banen, Østbanen og Lille syd, hvis jeg husker korrekt.
Ved ikke end nu hvornår det bliver færdig.
Er villig til at ligge det ud som det er nu, men det bliver nok på railworks.dk da jeg ikke ved om man kan uploader her på siden eller hvordan i så fald.
Hilsen Kennie
Det er med de fleste strækninger nu, dog uden Køge Bugt banen, Østbanen og Lille syd, hvis jeg husker korrekt.
Ved ikke end nu hvornår det bliver færdig.
Er villig til at ligge det ud som det er nu, men det bliver nok på railworks.dk da jeg ikke ved om man kan uploader her på siden eller hvordan i så fald.
Hilsen Kennie
Hilsen Kennie
Hej
Hvis det er et scenarie du vil sende, så kan du sende de til mig i en PM
Hvis det er et scenarie du vil sende, så kan du sende de til mig i en PM
-
- Geografisk sted: Herning, Danmark
Hej Kennie, det lyder super spændende med det projekt! Det er hverken muligt at uploade selv hverken på Railworks.dk eller herinde. På begge sider er proceduren at man sender en mail med en vedhæftet fil til admin på hjemmesiden, hvor så han har mulighed for at lægge det op.
Jeg tænker da klart at QD scenarier til sjælland bør ligge herinde da det kun er her at Sjælland kan hentes fra.
Mvh. Nikolai
Med venlig Hilsen
Nikolai Nissen
Nikolai Nissen
Det kan der være noget om.
Troede det var på railworks som på det gamle tog-sim med at det var en upload funktion, jeg er blevet klogere he he
Troede det var på railworks som på det gamle tog-sim med at det var en upload funktion, jeg er blevet klogere he he

Hilsen Kennie
Hej
Så er der lagt Quick Drive Scenario til Sjælland 1.0 til DL
Så er der lagt Quick Drive Scenario til Sjælland 1.0 til DL