Noget helt andet
Re: Noget helt andet
Stop nu jer selv, det jeg sidder og leger med har ikke en fis at gøre med noget andet. Det har ikke en gang et projektnavn, og langt mindre en planlægning af hvorfra og hvortil. Det er ene og alene noget jeg har siddet og lavet fordi jeg keder mig. Og det er da sjov så skråsikre folk er på Hamburg. Det kunne da lige så godt være trekanten Flensburg - Kiel - Neumünster 

-
Det kunne være fedt hvis Kiel kom med, men det er dit valg Erich foresten du gøre et mega godt arbejde. Mvh Mikkel Mejborn (Mikkelkristoffer).
NÅ, Så kom jeg lidt videre med mit nye projekt. Må nok snart finde et passende navn til det.
.

.
-
- Geografisk sted: Herning, Danmark
Northern Europe 2??
Ej, uanset hvad, er det lækkert at se på!
Med venlig Hilsen
Nikolai Nissen
Nikolai Nissen
Lidt mere fra dette projekt.
.
.
- KongSmadder
Det går da fremad med projektet, Erich!
Keep up the good work!
Også lige et spørgsmål. Bruger du Google Earth eller Google Maps API Key til at bygge ruten?
Keep up the good work!

Også lige et spørgsmål. Bruger du Google Earth eller Google Maps API Key til at bygge ruten?
Med venlig hilsen
KongSmadder!
KongSmadder!
Hej
Ingen af delene. Har ikke taget noget i brug, da projektet ikke er seriøst. Det er ud fra min hukommelse og billeder det er bygget. Det er rent for min egne fornøjeles skyld jeg laver det her, så regn IKKE med at det udkommer.
Ingen af delene. Har ikke taget noget i brug, da projektet ikke er seriøst. Det er ud fra min hukommelse og billeder det er bygget. Det er rent for min egne fornøjeles skyld jeg laver det her, så regn IKKE med at det udkommer.
Det ser jo fantastisk ud!