Jylland 1.3
Re: Jylland 2000
Og så er jeg nået hertil har forsøgt at inkludere denne lille detalje. Billedet skal nok ses i stort format for at kunne se den.
-
- Geografisk sted: Herning, Danmark
Nu har jeg selv fløjet mange hundrede timer fra Skrydstrup/Vojens, og ved selvfølgelig at indflyvningslysene går over jernbanen.
Husk der er parallelbane, Erich.
PS, den store flyvemaskine hører ikke hjemme i Vojens. Så hellere bruge krudtet på noget andet.
Husk der er parallelbane, Erich.
PS, den store flyvemaskine hører ikke hjemme i Vojens. Så hellere bruge krudtet på noget andet.
Med venlig hilsen,
Kristian N
Team Train-sim
Kristian N
Team Train-sim
Ja, det er jo det, hvor er vi. Jeg skal hilse at sige at lufthavne er virkelig, dog ligger den ikke helt så tæt på banen som jeg har lavet den. I den virkelige liv, så ligger enden af startbanen ca. 800 fra sporene.
Altså, hvis det er Padborg, så føler jeg du overser Vojens. Plus det faktum at der ikke er 2 spor til Padborg endnu.
Dog ligner det heller ikke Vojens, da hovedvejen mangler. Esbjerg er det slet ikke.
Dog ligner det heller ikke Vojens, da hovedvejen mangler. Esbjerg er det slet ikke.
Med venlig hilsen,
Kristian N
Team Train-sim
Kristian N
Team Train-sim
Padborg? Øh den har jeg da vist billeder af før, bare ikke i dette forum, og rigtigt de billeder vist i denne tråd er ikke i nærheden af Padborg, ej heller Tinglev.
PS. Den store flyvemaskine er den eneste jeg har kunnet finde der rent faktisk kan "flyve" Den er animeret og kommer kørende hen ad startbanen, letter og passere jernbanen i ca. 100 m højde.
PS. Den store flyvemaskine er den eneste jeg har kunnet finde der rent faktisk kan "flyve" Den er animeret og kommer kørende hen ad startbanen, letter og passere jernbanen i ca. 100 m højde.
Det er selvfølgelig op til dig, om du vil have flyvemaskinen med.
Med venlig hilsen,
Kristian N
Team Train-sim
Kristian N
Team Train-sim
Så er denne stationsby næsten klar, og den var samtidigt den sidste stationsby der manglede. Nu er det kun åbent landskab og landsbyer der mangler på det sidste stykke.
Nu da der kun mangler 12 km åbent landskab med småbyer, så er her lige to nye shots.