Sjælland
Re: Sjælland 2015
Jeg ved ikke om i har rettet det, men AI-togene som er sat til stoppe på Jægersborg med retning mod Holte/Hillerød, åbner den dørene på forkerte side, så den åbner væk fra perron og åbner over mod Nærum-banen
Det er et rigtigt lorteproblem det dér. havde præcis den samme ballade da jeg byggede Skagen station. Der var løsningen desværre at lave et spor der ikke er der i det virkelige liv.
Hej
Så tror jeg at det er lykkedes at fjerne fejlen på Jægersborg station. Jeg har simpelthen skiftet lokalbanens perron med en dummy. Den skal ikke bruges alligevel, så...….
Så tror jeg at det er lykkedes at fjerne fejlen på Jægersborg station. Jeg har simpelthen skiftet lokalbanens perron med en dummy. Den skal ikke bruges alligevel, så...….
Det er godt nok et kæmpe arbejde med den udskiftning jeg er startet på her, men er der nogen der kan se forskellen?
.
.
.
.
-
Er det Peberholm?
Jeg vil også spørge om du har en strategi i forhold til pyntning af Sjælland 2015?
Pynter du rundt omkring som du har lyst til eller fokuserer du på 1 strækning af gangen?

Jeg vil også spørge om du har en strategi i forhold til pyntning af Sjælland 2015?
Pynter du rundt omkring som du har lyst til eller fokuserer du på 1 strækning af gangen?
Hej
Nej det er ikke Peberholmen, det er Storebælt. Det nye er Dansk motorvej. Har nu et Dansk vejsystem der skal implementeres i Sjælland 2015.
Hvor og hvordan ruten pyntes den dag? Tja, det er efter hvad lysten er til.
Nej det er ikke Peberholmen, det er Storebælt. Det nye er Dansk motorvej. Har nu et Dansk vejsystem der skal implementeres i Sjælland 2015.
Hvor og hvordan ruten pyntes den dag? Tja, det er efter hvad lysten er til.
Og lige en nyrenoveret Korsør med meget lavere perroner.

Tror sgu den sidder lige i skabet den her
.

.
Det ser da rigtigt ud 

Med Venlig Hilsen
Kenny Kariyawasam
- Indehaver af youtube-kanalen RailworksDK
- Administrator hos facebook-gruppen Dansk Train Simulator
Kenny Kariyawasam
- Indehaver af youtube-kanalen RailworksDK