Sjælland
Re: Sjælland
De er allerede oppe, undtagen på stationerne, de er ikke lavet endnu, heller ikke "in real"
PS. Er der nogen der ved om der også kommer kørestrøm op over godssporene i Køge?
PS. Er der nogen der ved om der også kommer kørestrøm op over godssporene i Køge?
Så blev denne station fuldt køreklar.
.
.
.
.
.
.
Det ser super godt ud. Dog undrer jeg mig over kommandopost tårnet på det sidste billede?
Har vedhæftet et fra "næste" samme vinkel fra google street view.
Men jeg har fuld respekt for det er svært at lave præcis. Men lige den bygning har jeg svært ved at se behøver være der, da jeg antog det er en selvstændig placeret bygning. Men jeg kan tage fejl
Men ellers spændende.
Har vedhæftet et fra "næste" samme vinkel fra google street view.

Men ellers spændende.

Kan man tilføje lidt græs, ukrudt og rust til forbindelsessporet til havnen? Det ser ikke ud som om det bliver brugt mere ifølge google street view.
Med Venlig Hilsen
Kenny Kariyawasam
- Indehaver af youtube-kanalen RailworksDK
- Administrator hos facebook-gruppen Dansk Train Simulator
Kenny Kariyawasam
Jeg har skam holdt der en gang, for toget. Men det kan godt være det er ved at være et par år siden nu. Tiden flyver jo af sted.
Så er jeg nået hertil, det vil sige at der kun er 5,5 km åbent landskab til jeg rammer Roskilde, og så er første del af lille syd færdig.
.
.
.
.
Jamen dog hvor er det godt!
Kan du rykke både perron og spor 2 tættere på spor 1? Og evt gøre begge perroner lavere? Se billederne herunder:

Kan du rykke både perron og spor 2 tættere på spor 1? Og evt gøre begge perroner lavere? Se billederne herunder:
Med Venlig Hilsen
Kenny Kariyawasam
Kenny Kariyawasam
Hej
Af tekniske årsager kan jeg ikke lave de ændringer, så ryger funktionen med at dørene åbner korrekt i toget.
Af tekniske årsager kan jeg ikke lave de ændringer, så ryger funktionen med at dørene åbner korrekt i toget.