Jylland 1.3

Her tales der om igangværende projekter af alle typer til TS
forcesius
Indlæg: 317
Tilmeldt: søn jun 04, 2017 7:44 pm
Geografisk sted: Vejle

Re: Jylland

Indlæg af forcesius » ons mar 25, 2020 9:18 am

Norrebro61

Ruterne Jylland og Sjælland bliver ikke sat sammen.

Det er simpelthen et for stort kort og teknisk vil det skabe
flere problemer for jer bruger end glæde.

Hvad der kommer i Jylland eller Sjælland må tiden vise

Andre projekter vises ikke pt.


Mvh Forcesius
Team Train-Sim

norrebro61
Indlæg: 4
Tilmeldt: fre jan 03, 2020 5:16 pm

Re: Jylland

Indlæg af norrebro61 » ons mar 25, 2020 11:40 am

ok tak for info :-)

Olsson
Indlæg: 79
Tilmeldt: fre jul 12, 2019 11:42 am

Re: Jylland

Indlæg af Olsson » ons maj 06, 2020 4:26 pm

Det bliver spænde når Jylland ruten bliver udkommet

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Jylland

Indlæg af Erich » ons sep 09, 2020 6:19 am

Hej

Aalborg Østhavn "by night"
.
.
Screenshot_Jylland_-0.87566-0.26981_21-02-11.jpg
Screenshot_Jylland_-0.87028-0.26533_21-02-28.jpg
Screenshot_Jylland_-0.86764-0.26304_21-02-47.jpg
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Jylland

Indlæg af Erich » søn sep 13, 2020 9:45 am

Til brugerne af Jylland 1.0

LAD VÆRE med at lave scenarier der benyttet opstillingssporene ved Aalborg hauptbahnhof. De har fået en tur med skovl og spade så de, efter min mening, ser noget mere korrekte ud end før.😊😊😊😊

Det er selvfølgelig klar til betatesterne, og KUN dem, hvis nogen skulle spørge.😂🤓😂

PS. Tror sgu jeg har fået sat belysning nok op, så man også kan se hvad man laver i mørke 😄😄😄😄
.
aalborg.jpg
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Erich
Indlæg: 916
Tilmeldt: lør apr 15, 2017 4:05 pm
Geografisk sted: Nykøbing F
Kontakt:

Re: Jylland 1.3

Indlæg af Erich » ons dec 30, 2020 3:05 pm

Et billede fra dagens arbejde:
.
Screenshot_Jylland_-3.42058-0.25556_10-00-53.jpg
Med venlig Hilsen
Erich ( Ghosttrain ) Falensteen
Team TrainSim

Nikonissen
Indlæg: 193
Tilmeldt: tors maj 18, 2017 12:14 pm
Geografisk sted: Herning, Danmark

Re: Jylland 1.3

Indlæg af Nikonissen » lør jan 02, 2021 12:24 pm

Rejsekortstandere, Billetautomater, rigtige "stop" skilte ved pufferne og danske stationstavler.
For 5 år siden havde så mange danske "niche" objekter i en rute nærmest været utænkeligt!

Umiddelbart kunne jeg forestille mig at det var Aalborg lufthavn. Dog opstår min forvirring af at der er køreledninger :o
Med venlig Hilsen
Nikolai Nissen

Nikonissen
Indlæg: 193
Tilmeldt: tors maj 18, 2017 12:14 pm
Geografisk sted: Herning, Danmark

Re: Jylland 1.3

Indlæg af Nikonissen » lør jan 02, 2021 12:41 pm

Ved nærmere kig, er det jo Sønderborg! Så stemmer det jo med køreledningerne :))
Med venlig Hilsen
Nikolai Nissen

stefann86
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors okt 15, 2020 1:03 pm

Re: Jylland 1.3

Indlæg af stefann86 » tirs jan 05, 2021 6:51 pm

Hello. I wonder if anybody else has the same problem with this route (which looks absolutely great, by the way).

Whenever i want to "teleport" myself from one place to another, I usualy go to the 2D map, ctrl+click on that spot, than click on the "play" icon in the compass (in the central upper part of the screen). However, this is the only route where this doesn't work. It works for some sections of the route (for example, Odense, Fredericia), but if i want to go to Svendborg, Padborg, any part of the route that's in Germany or even north of Aarhaus... it does not work. Therefore, I can't create a new scenario in any of these places without going hundreds of km "on foot".

I had the original "jutland 2000" route years ago on another PC. Right now I only downloaded the "Jutland 1.2 full" from your website, since there's no other "older" version. I did not get the "Jylland Old 1.0" since it says it's based on the 1.2 version.

Does anybody know why I have this problem? Thanks and keep up the good work!


***************


Hej. Jeg spekulerer på, om nogen andre har det samme problem med denne rute (som forresten ser helt fantastisk ud).

Når jeg vil "teleportere" mig fra et sted til et andet, går jeg normalt til 2D-kortet, ctrl + klikker på det sted end at klikke på "play" -ikonet i kompasset (i den øverste midterste del af skærmen) . Dette er dog den eneste rute, hvor dette ikke fungerer. Det fungerer i nogle dele af ruten (for eksempel Odense, Fredericia), men hvis jeg vil gå til Svendborg, Padborg, en hvilken som helst del af ruten, der er i Tyskland eller endda nord for Aarhaus ... fungerer det ikke. Derfor kan jeg ikke oprette et nyt scenario nogen af ​​disse steder uden at gå hundreder af km "til fods".

Jeg havde den originale "jylland 2000" -rute for mange år siden på en anden pc. Lige nu downloadede jeg kun "Jylland 1.2 fuld" fra dit websted, da der ikke er nogen anden "ældre" version. Jeg fik ikke "Jylland Old 1.0", da det siger, at den er baseret på 1.2-versionen.

Ved nogen, hvorfor jeg har dette problem? Tak og fortsæt det gode arbejde!

Brugeravatar
TheDanishBaconLover
Indlæg: 5
Tilmeldt: man jun 05, 2017 11:17 am
Geografisk sted: Odder
Kontakt:

Re: Jylland 1.3

Indlæg af TheDanishBaconLover » søn feb 21, 2021 8:08 am

Da ruten er så stor som den er, er det desværre ikke muligt at teleportere sig alle steder hen. Når jeg bruger Ctrl+Klik metoden, finder jeg bare det nærmeste punkt hvor det er muligt og flyver resten af vejen.

------------------

Due to the route being as big as it is, means that it isn't possible to teleport everywhere. When I use the Ctrl+Click method, I usually just find the closest point where this is possible and just fly the rest of the way.
Med venlig hilsen,
Mads, aka TheDanishBaconLover

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster