Sjælland
Re: Sjælland 2015
Hej Erich.
Jeg har downloadet din beta version af Sjælland 2015.
Jeg er dog stødt på et problem.
Når man når Roskilde station i et scenarie, mangler den grønne markering i bunden.
Underligt nok, siger den ingen problemer i scenario editoren.
Det resultere samtidig i, at man ikke kan gennemføre sit scenarie, ligemeget om man skal via Roskilde, eller slutte i Roskilde.
Håber du forstår.
Vh
Oscar.
Jeg har downloadet din beta version af Sjælland 2015.
Jeg er dog stødt på et problem.
Når man når Roskilde station i et scenarie, mangler den grønne markering i bunden.
Underligt nok, siger den ingen problemer i scenario editoren.
Det resultere samtidig i, at man ikke kan gennemføre sit scenarie, ligemeget om man skal via Roskilde, eller slutte i Roskilde.
Håber du forstår.
Vh
Oscar.
Hej
Den er checket, den er hvor den skal være, og den virker korrekt hos mig.
Den er checket, den er hvor den skal være, og den virker korrekt hos mig.
Hej
Kan godt lide detaljen med at inkørsels signaltet er højt ligesom i virkeligheden.
Men på vej ad lille syd er der en overskæring lige der hvor banen deler sig?????
Ellers vildt tilfreds med første prøvekørsel
Kan godt lide detaljen med at inkørsels signaltet er højt ligesom i virkeligheden.
Men på vej ad lille syd er der en overskæring lige der hvor banen deler sig?????

Ellers vildt tilfreds med første prøvekørsel

Glemte at skrive det var i Næstved
Jeg har instaleret sjælland 2015 og jylland 1960. Jeg kan dog kun se jylland 1960. Jylland 1960 virker perfekt. Men Sjælland 2015 popper ikke op i free roam. Hjælp. https://gyazo.com/bd5890a1deb2c2fea329d518890d92aa
Det lyder højst mærkværdigt. Den virker hos alle andre.
Har fundet ud af at min package manager er i stykker, jeg prøvede også at afinstallere jylland 1960 men den forsvandt ikke. Prøver at finde en løsning online 

Hej Erich, der et problem med strømen på storebæltsbroen i begge retninger. strømen går ud, når man fra tunnelen kommer op på broen, og kommer først tibage lige inden man køre under motorvejen. Det er det samme i den anden retning.
vh. Mikkel
vh. Mikkel
vh. Mikkel Kidal
Så er der kommet strøm på hele vejen over Storebælt.