Jylland 2000 7.5 Fejlmeldinger
-
- Geografisk sted: Odense
Re: Jylland 2000 6.5 Fejlmeldinger
Jeg er lidt mere uheldig, og får fejl ved download af ruten - netværksfejl, siger den. Kan hente alt andet uden problemer. Sker både i Firefox og Chrome.
Med venlig hilsen
Nicolaj Paaske
Team Train-Sim
Nicolaj Paaske
Team Train-Sim
Hej
Har lige i skrivende stund prøvet at DL ruten 2 gange. En gang via mit eget netværk, og en gang via Wwan ( Simkort ) gennem min bærbare. Begge dele virker uden fejl.
Har lige i skrivende stund prøvet at DL ruten 2 gange. En gang via mit eget netværk, og en gang via Wwan ( Simkort ) gennem min bærbare. Begge dele virker uden fejl.
-
- Geografisk sted: Herning, Danmark
Jeg får samme fejl som Nikolaj... Jeg ejer allerede ruten, men ville lige tjekke
Med venlig Hilsen
Nikolai Nissen
Nikolai Nissen
Har lige genstartet serveren, og begge typer DL kører fuldt normalt hos mig. Er det muligt at få et screenshot af fejlen?
-
- Geografisk sted: Odense
Hej Erich.
Jeg har et problem med Jylland 2000 6.5
Hver gang jeg ankommer til Aarhus fra nord i et career scenarie (uanset hvilket), så får jeg rødt signal, og kan ikke komme videre uden at scenariet slutter når jeg kører forbi det røde signal. Hvad kan der være galt her? Jeg vidste det også under livestreamen her omkring 1:37:40 i videoen: https://www.youtube.com/watch?v=lMTQnyMthJQ
Jeg har et problem med Jylland 2000 6.5
Hver gang jeg ankommer til Aarhus fra nord i et career scenarie (uanset hvilket), så får jeg rødt signal, og kan ikke komme videre uden at scenariet slutter når jeg kører forbi det røde signal. Hvad kan der være galt her? Jeg vidste det også under livestreamen her omkring 1:37:40 i videoen: https://www.youtube.com/watch?v=lMTQnyMthJQ
Med Venlig Hilsen
Kenny Kariyawasam
- Indehaver af youtube-kanalen RailworksDK
- Administrator hos facebook-gruppen Dansk Train Simulator
Kenny Kariyawasam
Hej Kenny
Kan du lægge et billede op fra 2D kortet der viser sporvejen ind til Århus? Fejlen du får kan muligvis være et sporskifte der står forkert.
Kan du lægge et billede op fra 2D kortet der viser sporvejen ind til Århus? Fejlen du får kan muligvis være et sporskifte der står forkert.
Har prøvet at se, men sporskifterne står rigtigt. Og det er ikke kun dette scenarie, men også andre hvor jeg skal køre ind til Aarhus.
Med Venlig Hilsen
Kenny Kariyawasam
Kenny Kariyawasam
Hej Kenny
Jeg er mildest talt rundforvirret, Her er lige to shots af de signalstillinger jeg får når jeg kører ind til Århus Gods 1-2-3, samt Århus H.
Jeg har siddet i nat og her til morgen og har testet og testet igen, og hos mig viser den disse signalbilleder.
Jeg prøvede i samme moment at rive I signalet ned, og herefter sætte et nyt op. Samme resultat, der er ikke forskel med et nyt signal, og jeg har selvfølgelig været meget påpasselig med ikke at få signalmarkørerne anbragt for tæt på et sporskifte, da dette kan give fejl der ligner den du får.
Har du prøvet at sende et tog helt ind til Århus H i hovedsporet? I så fald, hvad får du så af signalvisning?
Jeg er mildest talt rundforvirret, Her er lige to shots af de signalstillinger jeg får når jeg kører ind til Århus Gods 1-2-3, samt Århus H.
Jeg har siddet i nat og her til morgen og har testet og testet igen, og hos mig viser den disse signalbilleder.
Jeg prøvede i samme moment at rive I signalet ned, og herefter sætte et nyt op. Samme resultat, der er ikke forskel med et nyt signal, og jeg har selvfølgelig været meget påpasselig med ikke at få signalmarkørerne anbragt for tæt på et sporskifte, da dette kan give fejl der ligner den du får.
Har du prøvet at sende et tog helt ind til Århus H i hovedsporet? I så fald, hvad får du så af signalvisning?
Hej Erich.Erich skrev: ↑tirs jun 20, 2017 6:47 amHej Kenny
Har nu prøvet at sende et tog mod Arhus H før mit, og stadig får jeg rødt signal mod Aarhus Gods 1. Det sker dog ikke free roam. Jeg er lige så forvirret.
Med Venlig Hilsen
Kenny Kariyawasam
Kenny Kariyawasam